- Starta ett nytt case
- Lägga till/ ta bort användare i ett case
- Lägga till rapporter i ett case
- Chatta i ett case
- Access till specifikt innehåll i ett case; Ange access nivå
- En användares roll kan ändra för ett enskilt case
En användarens roll kan ändras i ett enskilt case
Även om det är användare med olika roller i ett case så kan de samarbeta och kommunicera i caset. Om en användare behöver en annan behörighet i ett enskilt case så kan användarens roll upp- eller nedgraderas i ett enskilt case utan att påverka användarens roll i andra case.
Användaren i ett case notifieras
All användare i ett case blir automatiskt notifierade när de kommer med i eller tas bort ur ett case och när rapporter läggs till i ett case.
Notifiera en utvald användare i ett case
Du kan adressera en specifik användare i ett case genom att skriva @följt av användarens användarnamn (system id). Då skickas en speciell notifiering till den användare du adresserar, men övriga användare i caset kan fortfarande se meddelandet.
Fullständig case logg
Allt som görs och allt innehåll i ett case loggas och kan följas upp. Hela casets historia kan skrivas ut eller konverteras till en pdf för vidare distribution och åtgärder.
Kommentarer
0 kommentarer
Artikeln är stängd för kommentarer.