SKAPA EN NY ÅTGÄRD
Du skapar en åtgärd till en rapport genom att klicka på rapportens trepunktsmeny.
- Välj status för åtgärden
- Tilldela användare, dock inte nödvändigt för att skapa åtgärden
- Klicka "skicka" för att spara ändringar
HANTERA ÅTGÄRDER
Du kan ändra åtgärdsstatus och tilldela nya användare i befintliga åtgärder under "Åtgärder" i Case menyn.
Tilldela åtgärden till en användare:
- Gå in under åtgärder
- Välj vilken åtgärd du vill behandla
- Klicka på ”tilldela användare”
- Välj användare och klicka på knappen där det står ”Unassigned”, den ändras då automatiskt till ”Assigned”
- Klicka på skicka för att spara
Välj status för en åtgärd:
- Gå in under åtgärder
- Välj vilken åtgärd du vill behandla
- Klicka på ”To do”
- Markera den typen av åtgärdsstatus du vill använda dig av
- Klicka på skicka för att spara
Kommentarer
0 kommentarer
Artikeln är stängd för kommentarer.