Med åtgärder kan du sätta upp rapporter i ett case på en åtgärdslista. Det hjälper dig att följa vilken användare i ett case som faktiskt åtgärdar en viss rapport och vilken status den har för tillfället.
Hantera åtgärdsstatus
I admin-läget under Rapporter och ärenden/Statusar kan du redigera åtgärdstatus. OBS, För att kunna göra dessa ändringar krävs behöver det godkännas av din roll.
Skapa en ny status
Lägg till en ny åtgärdsstatus genom att klicka på "Lägg till" i höger hörn.
- Välj namn för din status, denna kommer synas när användaren väljer åtgärder
- Klicka på "Skicka" för att spara ändringar
Redigera befintlig status
Du redigerar en befintlig status genom att klicka på önskad status.
- Radera status genom att klicka på "delete"
- Ändra namn
- Klicka på "Skicka" för att spara ändrigar
Ändra standard åtgärdsnamn
Standard åtgärdsnamn är den åtgärdsstatus som ger automatiskt när en användare skapar en åtgärd.
Ändra genom att skriva in ett nytt namn och klicka på "Spara standardnamn"
Kommentarer
0 kommentarer
Artikeln är stängd för kommentarer.