Du skapar en ny rapport i SAM genom att klicka på "Ny rapport" i menyn. Det kommer öppna ett nytt rapportfönster.
- Lägg till meddelande och Fastcomment - Detta kommer hjälpa till med sorteringen av rapporterna och möjliggör dig att lägga till mer information.
- Välj accessnivå och prioritetsnivå - Det kommer bestämma vilka som får tillgång till att se rapporten och hur det ska prioriteras.
- Begär Kvittens - Fylls denna ruta i behöver användare konfirmera att de har sett rapporten
- Lägg till Media - Här kan du bifoga dokument, bilder, ljudupptagningar och kartnålar, du kan lägga till flera olika media i samma rapport. Dessa kommer sedan synas i rutan till höger
- Tilldela till Case - Du kan lägga till rapporten i befintliga Case eller skapa ett nytt case genom att klicka på "TILLDELA TILL CASE". Läs om hur man skapar ett nytt case HÄR.
- Klicka "SKICKA" för att skapa rapport - den kommer nu att skickas ut till de Cases som har valt och användarna kommer att notifieras.
Den nya rapporten kommer ny synas i listan över rapporter i SAM
Kommentarer
0 kommentarer
Artikeln är stängd för kommentarer.